0
0 Cosul meu (gol)

Dacă sunteți o autoritate publică care intenționează să achiziționeze bunuri sau servicii prin platforma SEAP, ne puteți contactați la adresa de email office@PracticOnline.ro, la numerele de telefon 0766 66 44 61 sau 021 555 29 23 sau ne puteți lăsa un mesaj la secțiunea contact disponibilă aici .

Vom fi bucuroși să vă ajutăm în procesul de achiziție și să vă oferim produsele de care aveți nevoie.

Pentru a demara procesul de achiziție, trebuie să plasați o comandă pe site-ul nostru cu produsele ce sunt de interes și să specificați în comentariu că doriți să achiziționați produsele prin platforma SEAP. Astfel, veți avea produsele rezervate și vom ști exact ce configurație și cantități să încărcăm pe platforma SEAP. Vă vom contacta telefonic pentru a confirma detaliile comenzii și, după aceea, vom încărca produsele pe platforma SEAP, dacă nu au fost încărcate deja.

Veți fi notificați când produsele vor fi disponibile pe SEAP și puteți începe procedura de achiziție publică electronică. După ce ați deliberat oferta și ați finalizat procesul de achiziție, vă vom emite o factură fiscală cu cont de trezorerie și vă vom livra marfa la adresa specificată în comandă.

Suntem dedicați să oferim cele mai bune servicii clienților noștri, indiferent dacă sunt companii private sau autorități publice. Așadar, nu ezitați să ne contactați pentru orice întrebări sau nelămuriri aveți în legătură cu achizițiile prin platforma SEAP.

ti multumim pentru mesaj . Programul nostru de lucru este de luni pana vineri intre orele 9:00 - 17:00. Poti plasa o comanda pe www.PracticOnline.ro sau ne poti trimite solicitarea ta la adresa comenzi@PracticOnline.ro